top of page

KOLEKSI PAKAIAN


Ini adalah koleksi pakaian tradisional yang telah dihasilkan.Pelbagai warna yang menarik serta kombinasi yang unik disertakan sebagai contoh tanjak,selendang,rantai dan keris.Jika anda pergi ke sini,pasti anda akan rambang mata!Jahitan dan cantuman fabriknya yang amat kemas dan teliti amat menarik perhatian saya apabila saya melawat di kediaman Puan Zaharah ini.Beliau serta suami mendapatkan bekalan kain pelikat dan songket ini daripada pembekal yang membekalkan fabrik yang berkualiti!

haaa...saya sendiri telah MEMBELI sepasang Baju Kurung Riau yang dipakai oleh Tun Fatimah pada zaman kesultanan dahulu.Pertama kali saya melihat baju ini, saya telah jatuh cinta akan corak,potongan serta warnanya!!!Pasti tidak menyesal membelinya!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page